søndag den 7. januar 2007

Jeg har længe haft mistanke om at det var på vej...

... og nu er det så sket. Min ovn er død. Som i; fuldstændig død med flere simultane skader.
For det første kan lågen ikke lukke. Det er rigtig praktisk at have en ovn hvor lågen kan lukke, har jeg fundet ud af... Der bliver i hvert fald meget varmt i lejligheden, og kartoflerne bliver aldrig nogensinde færdige, når man bare forsøger at skubbe den lidt til...
Det problem har jeg så ikke mere, for nu virker ovnen slet ikke mere! Der sker simpelthen ingeting når man tænder den. Så nu kan man ikke engang bruge den til opvarmning af lejligheden, og da slet ikke til at lave mad!

Der er forfattet en mail til Hr. Udlejer. Jeg håber han vurderer, at det er billigst og nemmest at købe et nyt komfur til mig. Så slipper jeg også for at gøre ovnen ren...

Ingen kommentarer: