mandag den 8. januar 2007

Hurra!

Hr. Udlejer mente at det var smartest at købe et nyt komfur. Så jeg har været nede hos Punkt 1 og vælge et fint et. Jeg får det i slutningen af måneden, så indtil da må Lækkerkæresten levere mad til mig :o) Her er vidunderet:

Jeg er lige kommet hjem fra frisøren. Mmmm, mit hår dufter dejligt... Men jeg ved nu ikke rigtig med klipningen. Synes godt nok hun tog meget af. Hvorfor gør de det? Får de betaling pr. cm de klipper af, eller hvad? Jeg synes altid at jeg kommer derfra 8-10 cm kortere end beregnet. Og jeg brokker mig selvfølgelig hver gang så meget, at jeg godt ved at jeg nok ikke kan vise mig dér mere...
Så hvis der er nogle af jer kloge hoveder, som kender en god frisør der ikke er alt for magtliderlig med sin saks, så sig lige til. Hvis den så oven i købet ligger i Kbh er det rigtig godt :o)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Aller først..
Tak for sidst, sikke hyggeligt du bor...!!!
Og lækkert sted, det der CupCake.. Jeg elsker brunch..
Tak fordi du er, som du er...

Apropo klippemonsterene:
Der er en god frisør herovre...
Billigere end de Kjøbenhavnske, og overhovedet ikke magtliderlig..
Det er den eneste frisør, som jeg tør gå til..
Ja, jeg er også et brokhovedet af format.. Specielt ved frisører, der absolut ikke hører efter mine ønsker..
Men hende her.. hun lytter..
Nu skal jeg bare tage mig sammen til at få ringet og aftalt en tid...
(og ja, jeg havde selv været i gang med saksen da du så mig, så døm ikke efter mit hår..Hehe)