tirsdag den 2. januar 2007

Må jeg præsentere: Blondie (nej, ikke mig denne gang!)

Jeg har tidligere skrevet noget om, at jeg var glad for at der ikke var så mange af mine venner IRL som læste med her. Faktisk er der kun tre som kender mig "rigtigt" der læser her. Her til aften ændrede det sig.
En af mine bedste veninder, Blondie, har længe hintet at hun altså gerne ville læse den, og efter en pludselig indskydelse, sendte jeg linket.

Indskydelsen kom sig af, at hun ringede og bad om hjælp med noget, som var så sjovt og hun var så ubehjælpelig, at jeg vist sagde at jeg ville smide det på bloggen. Det skal jeg nok lade være med, men jeg kan da sige, at jeg til stadighed kan være imponeret over hvor store ens tomme huller kan være.

Blondie er et af de sødeste, smukkeste og mest intelligente mennesker jeg kender (med en forfærdelig smag i mænd!!!), men (som alle os andre) har hun altså nogle sorte huller ;o) Uden at gå i detaljer kan vi vist godt afsløre, at internettet ikke er hendes stærke side...

Jeg har en anden veninde, Psykoen. Hun er superklog, tjekket, sjov og alt det der. Men er du så færdig, hun har nogle store huller!!! Hun fortæller fuldstændig bramfrit om sine bommerter, og denne her er min favorit:
Psykoen og gemalen, der er biolog, sidder derhjemme og ser Animal Planet. Det er et program om savannen, og der er nogle store kattedyr. Psykoen begynder at sidde og snakke om disse dyr, og gemalen ser til med åben mund. Så siger han: "Hvad fanden snakker du om???" Det viser sig så at hun altid har troet at løver er dem med manker og tigre er dem uden manker... Hun er 32! Hun er færdiguddannet psykolog og afsluttede med et 13-tal! Hun ved alt om den menneskelige psyke, men hun ved ikke hvad en tiger er!!!!! Det er sq da skræmmende! Og sjovt...


Bare rolig, Blondie, din var ikke lige så slem ;o)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg håber du har skrevet forkert, for ellers har biologen da en fejl. Det er løver der har manker og tigre der ikke har :)

Blondie sagde ...

hmm skal man være beæret over at være nævnt i din længe efterstræbte blog eller fornærmet? Man kunne argumentere for, at tilstedeværelse indikerer signifikant betydning (og de søde ord varmede)..men hey hvorfra kom det med mænd? Arbejder hårdt på at raffinere min smag, og det lykkes en dag, det gør det altså! Er det ikke noget med, at hvis blot man kysser en masser frøer, så finder man prinsen tilsidst? Singlestrabadser der blev til missblueyesstrabadser indikerer, at dette er en valid antagelse ;-)

Slutteligt:
Den er gammel og brugt men stadig sand; "blondiner har det sjovere" -og morskaben er smittende når vi dummer os...hep hey for det:-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha... Jeg har ikke skrevet forkert Alice. Hun troede at ALLE løver havde manker, så dem uden manker (altså hunnerne) var tigre... Da han så spurgte hvad dem med striber hed, svarede hun at det bare var en anden slags tiger...

Anonym sagde ...

Uuuh. Du har en veninde, der er smuk, dejlig og som har en dårlig smag i mænd?

Der vågnede Wulfie lige

;)

Miss Blue Eyes sagde ...

Blondie: Kys du endelig løs, han skal nok komme ;o) Bare lad være med at holde fast i frøerne... Selv om frøer nu kan være ret søde, så er de ikke gode partnere i længden :D

Wulfie: Den dårlige smag gælder personlighed... ofte er de nydelige unge mænd. Og hun kræsen ud over alle grænser, når det kommer til udseende. You don't stand a chance ;o)

Anonym sagde ...

Hey: Så er jeg da perfekt. Har en smuk personlighed og er grim :o)))))

Hun skal bare passe på nu ;o)