tirsdag den 23. januar 2007

Fuck, hvor pisser det mig af

Når folk tror de ved en masse om mig og specialet, fordi de hører tre ord om det. Og når det så bliver bragt offentligt, men er fuld af fejl og fuldstændig forkerte antagelser, så kommer jeg altså helt op i det røde felt. Vi snakker damp ud af næsen og ord der er så grimme at de næsten ikke kan udtales.
Skal vi ikke bare sige at jeg kraftigt overvejer at droppe et samarbejde, som ellers tegnede lovende, før det overhovedet er begyndt!!

Skumle-skumle-skumle... forbandende fordomsfulde mennesker der tror de ved noget om forskning.... latterlige imbeciler... skumle-skumle-skumle

Er klar over at jeg må udvikle lidt hård hud, hvis jeg skal være forsker, for det bliver helt sikkert ikke sidste gang, at jeg bliver fejlciteret og misforstået, for at skabe lidt ravage. Men ærlig talt - min hud er SÅ blød, og det eneste sted jeg har hård hud, er på den ene hæl... Kan vi ikke bare lade det blive ved det?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Velkommen i klubben :)

Jeg har lært at ingen forstår det teoretisk aspekt i de kemiske beregninger jeg laver. Ingen forstår.
Det er okay, og jeg forventer heller ikke at de skal forstå det. Når jeg så - som nu - har problemer og en deadline der er umulig at overholde (Beregninger på computer der tager tid - det kan af gode grunde ikke gøres hurigere) så føler jeg mig åhh så alene hvilket giver dårlige nerver.

Op på cyklen igen - bid tænderne sammen :)

Miss Blue Eyes sagde ...

Det er sq da lidt et helvede... Jeg har lovet min vejleder og min veninde at jeg ikke gør noget drastisk før jeg har talt med dem senere i dag, men lige nu er jeg meget trodsig, og har lyst til at kræve et offentlig dementi, ellers... ellers... ja, ellers stopper det fucking samarbejde fuldstændig.
Så jeg bider skam tænderne gevaldig sammen :o) Jeg prøver virkelig at lade være med at gøre noget hovedløst, men hvor har man dog bare lyst til at slå i bordet og råbe lidt.

Og det der med deadlines der er umulige at overholde, ikke fordi man selv har sløset, men fordi man er afhængig af andre (i dit tilfælge computerudregninger - i mit tilfælde testpersoner), så får man sq lidt avs i maven.

Og det værste af det hele er at jeg stadig elsker mit lille hjertebarn, specialet, på en måde som nærmest er sygelig... Jow-jow, man er skam nørd :o)

Anonym sagde ...

Hey! Nørd er et plus-ord! ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Søde Lenore. Ordet "nørd" er, når det forekommmer her på siden, altid sagt med den største beundring og respekt.
Selvfølgelig er nørd et plus-ord ;o)

Takes one to know one... oder was? ;o)