tirsdag den 9. januar 2007

Aj, helt ærlig!

En enkelt lille overspringshandling, og man tror man kan blive bekræftet i, at man er lidt ligesom en løvinde eller delfin eller sådan noget...

Jeg tog denne her test, og fandt ud af at jeg var en:

Brumbasse!!!!You are a Bumble Bee! A beautiful insect that is good at working with teams and produces something many want: honey! A bumble bee commands great respect, and will respond to a bad situation with a quick sting! Bumble bees are serious and very wise.

Helt, ærlig... jeg vil da ikke være et lille tykt insekt som virker lidt dum.... Øv.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lad os bare antage, at den test er ganske ustabil, for indtil videre er vi altså ved at være flere bloggere, som er en Unicorn (less than 2 percent (TO PROCENT!!) of people that take this test are the unicorn). Bvaaaa... fis i en hornlygte :-D

Hygge lille brumbasse ;o)

Anonym sagde ...

Du er ikke alene..
Sikke en åndssvag test!!!
Jeg blev også en Bumble bee
Hvilket jeg ikke er enig i..
Jeg er da mere elegant og smuk..
Mere som en gazelle, eller måske en løve.. absolut ikke en humlebi..
Ydrk..

Junior sagde ...

Harh!

Gepard!!! Tag den... :)