tirsdag den 2. januar 2007

Tjuhej, hvor det år bare starter godt!


Rigtig godt nytår, alle sammen. Jeg håber I har holdt det på lige præcis den måde, som I nyder mest.

Jeg fik rigtig holdt fest. Vi var 15 til spisning, og middagen bestod af Tom Kha Gai til forret, sushi som vi selv rullede undervejs til hovedret, og en chocolate lava cake med vanillieis, passionsfrugt, ananas og djævlefrugt (den hedder devilfruit i Thailand, kan ikke finde ud af hvad den hedder herhjemme, så det kalder vi den.) til dessert. Vildt god mad!
Temaet var gangster, og de fleste havde gjort noget ud af det. Jeg havde en kort sort kjole på, kort sort paryk og sort strømpebånd med en pistol i. Tænk Cahtrine Zeta Jones i Chicago, og så er I faktisk ikke helt ved siden af. Lækkerkæresten var i sorte bukser, sort skjorte, hvide seler og butterfly. Hvide ærmeholdere og sort bogarthat. Han var røverlækker! Han havde i dagens anledning også anlagt sig et Clark Gable-skæg som lige fik en gang mascara så det blev sort (hvilket resulterede i, at jeg også gik rundt med sort overskæg hver gang jeg havde kysset ham).
Efter middagen kom der ca 15 andre, så der var fuldt hus. Der var god stemning, folk dansede stort set hele natten. Kl 12 gik vi ned på runddelen og så fyrværkeri. Bortset fra et par spassere som havde misforstået hvilken retning raketterne skulle peges i, var det superflot dernede. Følte mig dog lidt Pretty Woman-agtig (læs; luksusluder!) i min paryk og hvide pels.

Føler på en måde lidt at det er for personligt at skrive her, men har på den anden side lyst til at skrige det ud til hele verden. Kæreste sagde "Jeg elsker dig" for første gang i søndags. Det gjorde jo bestemt ikke min aften dårligere :D Faktisk gjorde det bare at jeg blev helt rundtosset af lykke... er faktisk stadig rundtosset. Det er godt nok en del år siden, at jeg sidst har følt sådan her. Jeg vil ham bare så meget...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder da som den helt perfekte måde at komme ind i det nye år på...tillykke med kæresten - og rigtig godt nytår til dig :o)