fredag den 4. april 2008

Skodaften!

Sikke en forbandet skodfredagaften!

Hvad ligner det at ligge her og være syg, når alt det sjove og hyggelige og festlige foregår alle andre steder end her?

Lækkerkæresten er på arbejdsweekend i Jylland et sted. Han er allerede fuld og har lige ringet og fortalt at han er blevet indkvarteret på et 3-personers værelse, sammen med sine to studentermedhjælpere... en fyr og en pige... Helt ærlig! Smid da tøsen ind på hendes eget værelse! Hun skal da ikke ligge på samme værelse som min Lækkerkæreste! Og da slet ikke når jeg ligger herhjemme og er ynkelig og skvattet!!! Ved da ikke hvad de forestiller sig! "Lad os lave vores eget lille firma-Paradise Hotel!" Tsss! Plat! Kan du få din lille lækre røv herhjem! Eller bliv hvor du er, men smid tøsen ud!

Og hvorfor har ingen af mine venner foreslået at flytte en fest herhjem? Med en masse dejlige mennesker som synes at jeg ser fantastisk ud, selv om jeg har feber, maler-t-shirt og strikket strømper på. Ja! Og de måtte gerne lave mig en lækker cocktail eller to på min smarte blender, så jeg kunne blive rigtig dejlig snalret. Så kunne jeg sidde her i min vulgaritet af en rød lædersofa og holde hof :o) Ja, dét er en god ide :o) Hvorfor gør mine venner ikke det!?!

Og hvorfor er der ikke en god film i tv? Sådan en feelgood-film, så jeg kunne sidde og blive lidt mushy om hjertet, og synes at livet er dejligt og sådan... Så ville jeg helt sikkert også skrive indlæg som var mindre bitre og navlepillende...

2 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Åh din stakkel!.. Går det bedre med dig idag?

Havde jeg været i Kbh. var jeg med glæde kommet forbi :) - og ÆV at du går glip af din tur til Århus.

Rigtig god bedring.

Anonym sagde ...

Tak for medlidenheden :o) Den er tiltrængt :o)

Jeg har det lidt bedre i dag, og overvejer sågar at rejse mig fra sofaen. Godt nok kun for at hente den cola Lækkerkæresten smed ind til mig inden han tog på arbejdsweekend, men det er da fremskridt.