søndag den 6. april 2008

Så så man lige mig

Stå nede foran centret da de åbnede i morges. Jeg vågnede tidligt (nok fordi jeg har sovet så meget de sidste dage), og besluttede at nu gad ejg simpelthen ikke mere. Så jeg stod op, pakkede taske og stod klar de de åbnede døren. Har aldrig været dernede så tidligt, men det var godt nok dejligt. Den første halve time var der ikke andre end mig, så begyndte der at komme enkelte andre.
Nu er jeg hjemme igen. Lugter lidt af klor (tog lige et par baner i bassinet) og er meget, meget træt. Må nok erkende at min sædavnlige energi ikke er helt tilbage. Men skønt var det nu...

Skønt er det også at Lækkerkæresten kommer hjem i eftermiddag. Jeg saaavner ham!

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Centeret??? Rødovreventeret??


Baner?? HJmmm :D

Anonym sagde ...

Øhhhh...det er søndag. Dagen for hvile og kirkegang...

Miss Blue Eyes sagde ...

Uden relevans: Ha! Det havde givet mening! retail theraphy hjælper på alting!
Banerne... øhm... efter jer er bleve voksen og 30 og alt det der, har besluttet at skærer ned på de baner man kan købe af den skumle mand i parkeringshuset ved rødovre centret ;o)

Blyant: Tro mig; jeg hviler nu! Og kirkegang...hmm... kan jeg undskylde det med at jeg agter at hylde og tilbede visse ting og handlinger det øjeblik Lækkerkæresten træder ind af døren? ;o)

Anonym sagde ...

*LOL*, den eneste sande religion ;-)