torsdag den 10. april 2008

Det må være noget i vandet...

I går var vi ude og se en ny arving til vennepars formue. Lækkerkæresten havde hørt forkert i telefonen og vi kom derfor med et kort hvorpå der stod et helt forkert navn (Lækkerkæresten synes også at det var lidt sjovt at opkalde sin førstfødte efter et spillested i Kbh). Elegant!
Nå, ungen var sød, både jeg og Lækkerkæresten holdt (og hun græd slet ikke!!!), og undertegnede kunne konstaterer at det klæder ham gevaldigt med sådan en lille en. Selv om holdt hende ligesom en kat...

I dag skal min brors kone så have lavet kejsersnit. Så i aften skal jeg igen på hospitalet og se en miniøgle. Jeg forudser at hendes storesøster bliver jaloux, min mor går i overload over endnu et barnebarn og at forældrene faktisk hellere vil ha' lidt fred. Men ud skal vi! Og endnu et stykke Lamaze legetøj er blevet pakket behørigt ind, for tomhændet kommer man jo ikke.

I forgårs fortalte nogle andre venner så, at de ventede deres andet barn.

Enten er der noget i vandet, eller også er det en styg sammensværgelse. Sådan at bombarderer os med baby og gravide maver! Man bliver jo helt fristet...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er en sammensværgelse udtænkt at kryptofascistiske mumitrolde fra den øverste sovjet. Jeg bruger i øjeblikket flere penge på gaver mine venners efterladenskaber, end jeg på mad (og mit forbrug på mad er temmelig højt).

Frk. Maj sagde ...

Jeg er i denne uge blevet tudet ørene fulde af "du skal bare ha' dig nogle børn, så kan du ikke arbejde så meget"... - så har du et liv!!!... (sagt med smil) Men tak! Jeg syntes egentlig mit liv pt. er fin fin uden i øjblikket...

Og så lige et stort TILLYKKE med den lille nye nevø eller niece :)

Anonym sagde ...

Du er virkelig ikke den eneste der får ørerne tudet fulde på den måde. Det mest irriterende er familiefesterne, hvor man er pariaen, den der får bordplanen til ikke at gå op. Og alle har en et spørgsmål om, hvorvidt der er en kæreste på vej. Når man siger nej, lægger de hovedet lidt på skrå, får en bedrøvet mine og tænker, hvad er der galt med ham.

Anonym sagde ...

Jamen hvad ER der så galt med dig, Blyant!?!? ;o)

Niecen er rockersød og jeg er en kende skruk!!!

Anonym sagde ...

Blyant:

Af uvisse årsager kan jeg ikke skrive en kommentar hos dig, fra min arb computer, så den kommer her:
Virker som en god beslutning du har taget. Jeg er spændt på hvordan hun reagerer.
Og pøj pøj med præsentationen i dag. Er sikker på at du brager igennem.

Anonym sagde ...

Tak :D. Det gik fantastisk. Har fået en besked på min telefonsvarer om, at de gerne vil købe et oplæg til en kampagne :-)