fredag den 4. april 2008

Så ligger man her...

Jeg har siden i går formiddags været... skal vi kalde det helbredsmæssigt udfordret.

Jeg er supergod til at være småsyg (I ved - syg nok til ikke at være på arbejde, men ikke for syg til at drikke cola, småsove og se serier hele dagen) i en dags tid. Men jeg er absolut ikke særlig god til at være møg syg i adskillige dage.
Jeg er nu gnaven, har det rigtig skidt og har ondt i min hånd. Ja, i min hånd. Jeg har vaskeægte influenza med feber og det hele. Jeg vurderede dog tidligere i dag, at et bad ville gøre mig godt. Mens jeg stod derude, besluttede feberen åbenbart at tage hævn over at blive ignoreret på den respektløse måde. Så jeg blev pludselig meget svimmel og var ved at falde om. Jeg slyngede hånden ud for at tage fat i bordet, men forregnede afstanden og knaldede tommelfingermusklen (den der tykke en...) lige ned i stenbordets kant.

Så oven i feber, ynk og hovedpine er min ene hånd altså også sådan lidt lammet og blå.
Jeg skulle i morgen til Århus og besøge min yndlingsbøsse og dennes kæreste. Den skulle stå på fest og fandango hele weekenden og i stedet ligger jeg her. Pisselort! Og som sædvanlig, når jeg er syg, er Lækkerkæresten ikke hjemme.

Hvis nogen synes at jeg lyder en kende bitter og fuld af selvmedlidenhed... så har de så ganske ret.

Ingen kommentarer: