mandag den 7. april 2008

Rend mig i r....!

Mine superhelte kræfter er ikke hvad de har været...

Jeg nåede så langt som ned til cyklen. Så måtte jeg erkende at sorte pletter for øjnene og smerter i benene, så jeg næsten ikke kunne stå op, ikke var det mest befordrende når man skal cykle og arbejde.

Ergo ligger jeg nu igen på sofaen med en dyne over mig. Theen er ved at brygge og de små håndværkere render rundt og laver et eller andet jeg ikke kan overskue.

Hold kæft hvor er jeg træt af at være syg! Måske man skulle snakke med en læge ved lejlighed...

1 kommentar:

Frk. Maj sagde ...

Jamen sødeste dig! Det er da en rigtig dum omgang influenza du har reddet dig... Husk! hellere end dag for meget end en dag for lidt på langs, ellers tager det endnu længere at blive frisk igen... (sagde arbejdsnarkomanen der ikke er for god til at gøre det selv)...

Knus og rigtig god bedring herfra!