lørdag den 19. april 2008

Fregner på næsen og kontanter på lommen

Kom hjem fra sommerhuset for nogle timer siden. Vi tog derop torsdag efter arbejde, brugte lige et par timer på at finde ud af:
  1. Vandet virkede ikke
  2. Det er ret svært at få fat i en vvs-mand sent om aftenen i sommerhus område
  3. Når det endelig lader sig gøre, er han temmelig dyr
  4. Det er muligt at reparerer et sprunget vandrør på kort tid
Vandet kom tilbage og vi fik endelig lidt søvn. Fredag blev der arbejdet og hygget. Jeg fik masser af sol på snuden og er nu en stor fregne. Middag hos svigermekanikken. Og jeg har lidt mærkelige svigerforældre... 'nough said!

Og i dag gjorde jeg så noget som jeg aldrig havde troet at jeg ville gøre. Det var lidt angstprovokerende. Det var også ret sjovt. Lækkerkæresten både imponerede og skræmte mig lidt. Jeg gik derfra adskillige tusinde kr rigere.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du havde et intenst forløb med kæreste og hans mor, hvor der blev løst op for nogle bindinger ;-). I'm dying to know hvad der gjorde dig lidt rigere...