lørdag den 26. april 2008

Glam & Glitter

Lige nu er der på DR2 Temalørdag om Glam, Glitter og Guitar. Jeg ÆLSKER glam :o) Jeg får lyst til at spæne ud til spejlet og sætte mit hår på den måde, krybe i et par stramme glitterbukser og gro mig en seriøs måtte på brystet.

Derfor skal aftenen bruges foran tv'et (evt. dansende). Jeg har glædet mig. Elsker det, elsker det, elsker det!

Nej, jamen HURRA!!!!!! Frem på skærmen er lige tonet Ola Salo, forsanger i The Ark. Jeg er SÅ forelsket i Ola!! Han er helt fantastisk og leverede en af de største koncertoplevelser jeg nogensinde har haft (kun overgået af Prince) i sommers på Roskilde.

Vi skal da lige have et par billeder af denne fantastiske mand:




Jamen, er han da ikke fantastisk!!! Jo, han er :o) Savle, savle, savle...

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Han er vel nok...ehm. svensk? :D

Miss Blue Eyes sagde ...

Jep! Dejlig, ikk!?!!!

Unknown sagde ...

:) jah! Ola er en lækkermås ;0)

Miss Blue Eyes sagde ...

Pedrsn: Kender dig ikke. Elsker dig allerede. Ola er skøn!!!

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Ahaha! ;) men han ER bare sød og LÆX - den svenske frækkert! Nåårhh . . og synger jätte bra og tanzen sehr gut!

Miss Blue Eyes sagde ...

Haps, haps, haps! Ku' æde ham med hud og hår :o)

Anonym sagde ...

Ola Salo är en fantastisk människa. Ett geni när det kommer till att skriva texter. Texter som får en att känna sig hemma. The Ark är fantastiska. Blir alltid glad av att höra dem.

/ Nilla

http://www.alliwantistheark.blogg.se