søndag den 13. april 2008

Klump i halsen, tårer i øjnene og alt for mange øl!

Det er sådan ca sådan man kan beskrive min dag i fredags.

Jeg arbejder jo bl.a. som forsker. Lige nu sidder jeg med en kvalitativ analyse af en bestemt klientgruppe. Og det er børn og unge vi snakker om. Så er jeg vist stadig lidt anonym :o) Nå, i den forbindelse sidder jeg bl.a. og læser en masse journaler igennem. Og fredag var rædselsfuld i den retning. Samtlige af de journaler jeg læste, var om børn der var så massivt omsorgssvigtet at man slet ikke har fantasi til at forestille sig at noget sådan kan foregå. At mennesker kan være så grusomme overfor deres egne børn, det er mig ubegribeligt...

KL 14 kunne jeg simpelthen ikke klarer mere. Sad med stor klump i halsen og tænkte at jeg var nødt til at afslutte arbejdsugen på en anden måde. Derfor tog jeg Blomsterpigen med på café. PLanen var en enkelt øl og lidt evaluering af dagens sager. Vi endte med maaaange øl, meget lidt evaluering, men til gengæld så meget grin at jeg havde tårer i øjnene og måske kom til at tisse en lille smule i bukserne (har i øvrigt taget billeder på min mobil som jeg slet ikke kan se hvad forestiller).

KL 18.30 ringede Lækkerkæresten og spurgte hvor jeg dog var. Vi skulle være til stor middag hos nogle af hans venner kl 19. Jeg måtte altså ud på en rimelig farlig cykeltur ned af Gammelkonge vej, og kom mirakuløst nok helskindet til Vanløse. Hvor de havde disket op med en masse øl!

Lad os bare sige at jeg simpelthen ikke var i stand til at cykle hjem da vi brød op kl 2.30. gudskelov for taxaer!!!

Ingen kommentarer: