lørdag den 5. april 2008

Irriterende niveau

Det der sygdomsnoget er ligesom stoppet på et ret irriterende niveau. Ingen tvivl om at jeg stadig har feber! Jeg skiftevis fryser og sveder, har hovedpine og er lidt svimmel. MEN! Jeg er dog blevet frisk nok til at kunne både tænke, læse og se tv. Og dét er et problem! For jeg har ingen ulæste bøger og der er ingenting af interesse i tv. Jeg keeeeeeder mig!

Har dog fundet noget som har vækket lidt interesse. Jeg zappede forbi DR2 og der fløj det rundt med bevingede pikke. Deres Temalørdag handler åbenbart om pikke... Og det er da et tema man kan forstå. Tror jeg bliver her lidt...

Mens jeg har skrevet dette indlæg, kan jeg konstaterer at der også sidder en flok kvinder og udtaler sig om mænds penis... Hvor forskrækket kan man lige blive!

Kan også konstaterer at min semiforelskelse i Søren Pilmark stadig er i live... Lækkerkæresten har ikke været hjemme i to dage og jeg ligger syg. Men jeg er jo ikke død, vel! Danmarks mest charmerende mand (næsteefter Lækkerkæresten, naturligvis!) som oven i købet sidder der og snakker om sin pik. At det er nok til at gøre min lørdag aften lidt bedre, er faktisk lidt sørgeligt.

1 kommentar:

Christina sagde ...

he he... jeg synes, at det er dejligt at du har en god aften, trods alt ;)

rigtig god bedring*



(...ville ønske, at jeg kunne tage dr2... det lyder interessant)