onsdag den 1. august 2007

Tumpede moster

Okay, jeg vil gerne indrømme noget. Jeg er en lille bitte smule tumpet en gang imellem. Som fx lige før, da jeg lige skulle have noget på øverste hylde i skabet og derfor stiller mig op på kontorstolen... som drejer... og har hjul. Ja. Velkommen tilbage ispose, og hold så op med at klynke Miss Blue Eyes. Retrospektivt set, skulle jeg måske ha taget en spisebordstol i stedet.

Er der nogen af jer, der undrer jer over hvorfor ordet moster, har sneget sig ind i overskriften? Det er fordi jeg lige har fået at vide at jeg på fredag bliver moster. Min lillesøster, der er meget gravid og meget på Grønland, skal ha' lavet et kejsersnit og ud kommer en lille pige. Og hvad var det nu hun skal hedde? Jeg kan ikke huske det. Sådan er det når forældrene vælger et grønlandsk navn. Men har tid nok til at lærer det, for jeg får hende først at se til oktober :o(

2 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Ih, hvor fantastisk, at du får en lille niece på fredag.
Men jeg kan godt forstå, du synes, der er lang tid til oktober.

Frk. Maj sagde ...

TILLYKKE med din lille niece. Men æv der er lang tid til oktober. Har selv 2 niecer og 1 nevø der bor langt væk, og dem kan man nu godt komme til at savne ret meget. Heldigvis skal jeg se dem næste søndag.

Og heldigvis har jeg en skøn nevø tæt på også...

Go' weekend! Og håber det går bedre med både tæer og knæ