torsdag den 16. august 2007

Sidste indlæg fra Kbh N

Vi fik lejligheden i går. Den er fantastisk :o) De smukkeste høje vinduer, med et vildt lysindfald. Vi var begge to helt forelsket i den. Det føltes helt forkert at tage derfra igen, og hvorfor er det så lige at jeg stadig bor på Kbh N.?!?!?!? Lækkerkæresten har valgt nu som et glimrende tidspunkt at tage på kursus. Han kommer hjem i morgen og så har vi tromlet et par stykker sammen til at slæbe kasser. I aften skal jeg ud i lejligheden og vise den frem for mine forældre og min Mormor & Morfar. Glæder mig. Dels til at se den igen, og dels til at vise den frem.

Dette er mit sidste indlæg fra Nørrebro. Nu skal det sidste pakkes ned, og fra i morgen bor jeg i min drømmelejlighed med min drømmefyr :o) Livet er skønt!

5 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Hvor er det fantastisk! :-D

Anonym sagde ...

Dejligt...
rigtig god fornøjelse i de nye rammer ! ;)

Christina sagde ...

pøj pøj med det!!


et rigtigt eventyr :D

Anonym sagde ...

God arbejdslyst med flytningen - når rammerne er lækre er slæbet knap så hårdt.

Og god weekend :)

Anonym sagde ...

Jeg elsker The Ark, især de udvalgte tekster du har sat på din blog.

Jeg er også lige flyttet.

Min kæreste er lækker.

Dermed røg du i min blogroll, da jeg elsker at læse dine indlæg. :) Du skal bare lige vide det.