torsdag den 9. august 2007

Totalt tjekket fitnesschick!

Sådan en bliver jeg! Helt sikkert!
Jeg skal jo flytte sammen med Lækkerkæresten i næste uge, og vores nye, fede lejlighed ligger lige ved siden af Equinox. Havde egentlig tænkt mig en anden fitnesskæde, som jeg har trænet i før, men denne her ligger jo lige ved siden af, så ville da lige tjekke den. Og helt ærlig, det ser fandme fedt ud!!! Der er sommerkampagne lige nu, så for 400,- får man platinkort og kan så benytte deres pool, spa osv. Derudover er der mange flere forskellige hold end i det gamle center. Så jeg flytter ikke kun lejlighed, men også center. Glæder mig til at komme ned og se det!

I øvrigt føler jeg lidt at jeg har styr på det der kassehsow jeg har gang i herhjemme. Har smidt en masse ud, og kan snart ikke pakke mere, før de sidste dage inden flytningen. Har brugt de sidste par dage på at pakke, slappe, sole og se en masse af de venner jeg har forsømt på det groveste mens jeg skrev speciale. Brugte fx aftenen i går sammen med Fyssen og Oh la la på Cafe Katz. Super hyggeligt og der blev fortalt røverhistorier fra de varme lande, godt krydret med sladder og dildoer (for emnet dildoer gør generelt de fleste samtaler sjovere). I morgen er det Tivoli der står for tur, sammen med min elskede og lørdag har jeg budt mig selv på middag hos broderen min.

Ingen kommentarer: