onsdag den 29. august 2007

Endelig lidt tid

Nu har jeg endelig lidt mere tid. Jeg er lige kommet tilbage fra et møde, er blevet trakteret med dejlig is fra Paradis af min søde nabo, og har lukket for arbejdsmailen så jeg ikke bliver "forstyrret" mere.


Der er sket rigtig meget her på det sidste. Flytningen var rigtig god. Vi fik hjælp af nogle af vores søde venner, så alle tingene befinder sig i lejligheden. Jeg ved bare stadig ikke hvad der er i hvilke kasser. Men forhåbentlig ændre det sig snart, for i går var vi i Ikea og Ilva og købe en masse nye møbler. De skal samles når jeg kommer hjem.

Jobbet er rigtig godt. Det er også rigtig svært og rigtig hektisk og rigtig travlt. Men mest rigtig godt. Og det lader ligefrem til at jeg faktisk kan finde ud af det jeg er ansat til, hvilket gør det hele lidt mindre hysterisk :o) Mine kollegaer er søde og stemningen herinde er ret uformel. Jeg har allerede fået fortalt en del røverhistorier fra mit speciale og så var det gode indtryk ligesom ødelagt ;o)

TDC har endnu ikke fumlet sig sammen til at få installeret internet derhjemme. Men det er da også svært, så vi bebrejder dem ikke (jo, vi gør!!!!).

Og så er jeg jo begyndt at træne igen. Det er godt nok et lækkert center, og faren ligger i, at spa området trækker lidt mere end fitness området. Til gengæld bliver jeg helt utrolig afslappet og lækker :o)

Hmm... det var en rodet pærevælling for de ting der sker lige nu. Skal nok skrive nogle ordentlige indlæg, når jeg får net hjemme...

1 kommentar:

Christina sagde ...

dejligt at høre at alt er fantastisk... ikke at jeg dog var i tvivl... du fortjener det :D


...men se lige at få gjort noget ved den der netopkobling... hvar'??