søndag den 12. august 2007

Klam oplevelse

Jeg havde en megaklam oplevelse i går aftes. Havde været hjemme hos brormanden og hans kæreste og tog bussen hjem. Gik forbi Nørrebroparken på vej fra bussen hjem, og så er der en mand der går bag ved mig der begynder at snakke til mig. Sådan rigtig klam snak med en del tilbud. Lige pludselig hiver han fat i min arm og prøver at trække mig med hen til buskene. Jeg vendte rundt og knaldede ham en knytnæve i hvedet. Jeg var jævn fuld, så ramte nok lidt skævt, men hårdt nok til at han slap mig og faldt. Så spænede jeg.

Håber at han har rigtig, rigtig ondt i dag. Jeg blev fandme forskrækket og er stadig lidt rystet.

9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jeg håber dælme, han har meget ondt i sit klamme fjæs i dag! Fy for helvede - godt du kunne slå fra dig!

Jeg får helt ondt i maven :-( Sikke en hæslig oplevelse for dig.

Pas på dig selv.

Anonym sagde ...

Meld ham!

Hvis han slår til igen, er det vigtigt i forhold til domsfældelse, at der ligger mere på sådan en idiot - så... meld ham.

Hilsner fra en, der har været i nærkontakt med en klam fætter som ham!

Sebastian sagde ...

Fy for den. Stakkels dig; men godt du reagerede, som du gjorde.
Og ja, meld ham. Håber du har et nogenlunde signalement af ham.

Miss Blue Eyes sagde ...

Anne: Tak for det :o)

Sebastian & Anonym: Jeg snakkede faktisk med politiet i går. Da jeg nåede ned til Nørrebogade rendte ejg ind i en politibil, som jeg stoppede. Så de fik mit nr og drønede derhen. De ringede senere og sagde at de ikek havde kunne finde ham, men fik hans signalement.

Anonym sagde ...

fy for satan for en klam stoder.
øv ....jeg er rigtig ked af at høre, at du har måtte lide den form for overlast..
jeg vil nu også sige at du burde melde ham!
og det gjorde du jo også!

jeg kan godt forst at du er rystet!

håber du komme oven på igen!

jeg har i øvrigt aldrig selv som mand følt mig tryg omkring nørrebroparken i de mørke timer.

Stella Dallas sagde ...

Sejt gjort!!!

Jeg er sgu heller ikke selv særlig rolig ved Nørrebroparken om aftenen - kun hvis jeg er på cykel og suser hurtigt forbi

Frk. Maj sagde ...

Føj hvor en grim oplevelse... godt du slog fra dig... og godt du talte med politiet..

Anonym sagde ...

Selvforsvar skulle være et gratis tilbud til alle.. enten det eller forkørselsret på cykel i alle røde lysreguleringer efter mørkets frembrud..
Virkeligt godt at du reagerede som du gjorde, flot gået, gode indre overskuds-resourcer.. men det er også meget okay at være rystet her bagefter.. og at få det sagt og sagt og talt igennem, igennem, igennem.. Grimme oplevelser kan komme til at sidde alt for fast i en´.

Takashimaya sagde ...

Godt klaret!