tirsdag den 14. august 2007

SÅ er jeg klar til at flytte!!!

Misserne tror at kasser og poser er opstillet som agilitybane for dem, og morer sig kosteligt med at lege fangeleg i fuld fart, over det hele. Jeg er ved at blive idiot af at rydde op efter dem, for de vælter alt på deres vej, og laver konstant ballade. Jeg har pakket alt køkkenudstyr ned, så kan ikke få noget morgenmad. Jeg har fået pakket for meget tøj ned, og står nu på hovedet i sække og kufferter for at finde noget frem, jeg kan have med på kongressen. Og værst af alt; jeg har fået pakket kaffen ned, så har ikke fået en, ellers temmelig tiltrængt, kop morgenkaffe. Nu gider jeg ikke bo her mere. Så jeg vil gerne flytte NU!

1 kommentar:

Christina sagde ...

kender fornemmelsen :-)

man kan bare ikke får det overstået hurtigt nok...


knus på dig.