onsdag den 8. august 2007

Latterlige småkræ

Tsss... åndssvage katte! Nogen (vi mistænker Master på det groveste!) havde kradset hul i posen der holdt på kattemadsposen (som han jo også havde kradset hul i!), så jeg kom op til en lejlighed der lignede en dårlig falde-på-halen-komedie. Der var små runde kugler overalt! Utroligt at jeg holdt mig på benene. Så jeg har lige brugt halvanden time på at feje og vaske og ordne. Alt imens Johnny har rendt rundt, lykkeligere end nogensinde før, og været i slaraffenland. Mad over det hele! Flæskeøre...

Nå ja, så er jeg forresten også blevet pms'et. Hvilket faktisk ikke gøre noget som helst federe. Så nu går klokkeren fra Nørrbro op på loftet og rumstere. Loftsrummet skal pakkes sammen, og er der en bedre måde at bruge sådan en solskinsonsdag? Ja, jeg er sarkastisk.

Det der indlæg i går, gav måske ikke så meget mening. Men sådan er det nogen gange. Vi er blevet nogenlunde gode venner igen. Jeg synes stadig at han var en spade, men han erkender i det mindste at han var det, og det hjælper altid lidt. Er rimelig sikker på at jeg nok er god igen, ca samtidig med at pms'en forsvinder.

3 kommentarer:

Christina sagde ...

helt uden skadefryd: godt det ikke er mig!!! jeg flytter ikke igen de næste 40-50 år! for filan hvor er det dog et tåbelig tidsfordriv ;-)

og indlægget fra i går gav ganske god mening, kender problematikkken... men er det ikke os selv der reagerer på fornemmelsen af at blive påduttet den der afskyelige jalousi, mere en dem der skulle forestille at gøre det. jeg mener, de er mænd... de tænker slet ikke så langt ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Flytning og jalousi er røv. Ganske enkelt. Og begge dele skal man holde sig fra, hvis man kan. MEN De kan ikke helt undgåes, og så må man bare tackle det. Så det gør jeg :o)

Anonym sagde ...

Uha uha...RUNDE kugler?!

Se, den slags er ikke rare. Så hellere de firkantede :-)