torsdag den 16. august 2007

In låååååve

Nå allesammen, nu tror I nok at der kommer endnu et forelsket indlæg om min dejlige kæreste, ikk? Men det gør der ikke! Okay-okay, jeg elsker ham stadig mere end jeg nogensinde har elsket før, men det er altså ikke ham det her indlæg handler om.

Jeg er nemlig blevet forelsket i en skodesigner. Ja. Sådan er det. Jeg ved ikke hvor hun har været hele mit liv, men nu er hun her. Jeg agter at lærer hende meget bedre at kende, men umiddelbart var det kærlighed ved første blik. Hun er her.

Åh kære lille Steensby, du må gerne komme til min fødselsdag. Jeg ønsker mig alle dine støvler og alle dine sko (nej-nej, det er ikke noget stort gaveønske, jeg fylder trods alt 30 og hun får dem vel lidt billigere).

2 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Arj, det kan du simpelthen ikke være bekendt.

Nå, men jeg har heldigvis hverken råd eller plads til flere sko (lyveanne - for jeg ved godt, at man ALTID har plads til flere sko).

Miss Blue Eyes sagde ...

Selvfølgelig har man det! Og hvis man nu erkender at havregryn med vand er glimrende næring, har man også råd ;o)