mandag den 13. august 2007

Bugger...

Er løbet tør for flyttekasser. Hmmm, det er ikke så godt. Mon det er klogt at pakke tallerkener og vinglas i sorte sække?

Lækkerkæresten har forresten sovet her for sidste gang og i nat sover vi i hans lejlighed for sidste gang. I morgen tager jeg på kongres i Århus, og når jeg kommer hjem, har jeg en enkelt nat alene i lejligheden og så står den på flytning. Lidt vemodigt at sige farvel til lejligheden her. Har sq været glad for at bo her, og har haft nogle fabelagtig fede oplevelser her. Men nu starter et nyt liv sammen med Lækkerkæresten og det glæder jeg mig grænseløst til.

Nå, tilbage til tallerken/sort sæk-dilemmaet...

4 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Nej nej nej, det er IKKE nogen god idé ;( De skal i flyttekasser med papir omkring. Naturligvis med mindre du er ved at lave porcelæns- og glasskår til noget kunstprojekt ;)

Til lykke med samflytningen i øvrigt.

Miss Blue Eyes sagde ...

Tsss.... lyseslukker ;o)

Frk. Maj sagde ...

ja, det er altid mærkeligt når det er sidste nat i det der har været ens hjem... Men så har du den nye lejlighed sammen med kæresten at se frem til istedet :-)

Anne O'Manne sagde ...

Det er altid vemodigt at tage afsked med et hjem, man har været glad for. Men hvor bliver det dog dejligt for jer at få et fælles hjem - og så i den der fede nye lejlighed (ja, jeg har da faktisk misundelig).