torsdag den 16. august 2007

Husmoderindlæg

Okay, jeg gør det jo ikke så meget i de der indlæg, som jeg lidt kalder "husmoderindlæg". I ved, dem der som enten handler om mad eller blomster. Og det på trods af at jeg ellers er en ret habil kok, og sågar også har holdt liv i en potteplante eller to. Men nu skal det så laves om (altså ikke at jeg er en habil kok der kan holde liv i planter, men det med at jeg normalt ikke laver husmoderindlæg). Jeg har nemlig fundet noget smart.
Jeg elsker opskrifter. Jeg elsker kogebøger. Og jeg elsker blogs som handler om mad, specielt hvis de er krydret med nogle gode billeder. Ganske ofte stødder jeg på opskrifter som jeg tænker; dem må jeg prøve! Men når jeg så har lyst til dem, kan jeg ikke huske hvor jeg har set dem.

Nu har jeg så funet et program der hedder YummySoup! I kender iTunes, ikk? Det her er ligesom iTunes, bare med mad. Man kan lægge opskrifter med billeder ind, ganske nemt, simpelt D&D. Man kan så kategorisere dem, printe indkøbsliste ud og alt muligt smart. Så nu har jeg altså købt det lille program (tror det kostede $20) og så smider jeg bare opskriften over, hver gang jeg finder noget godt. SÅ smart!

Og det var så dette års husmoderindlæg.

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

ORV! Jeg elsker også mad og madblogs og alt det.. Er til gengæld god til (når jeg lige falder over noget f.eks. på Jubiis maddebatforum) så at gemme dem i min "opskrifter"mappe på skivebordet - ofte med billede und alles. Top smart!