fredag den 10. august 2007

Normal igen :D

Så! Nu er jeg mig selv igen! Både jeg selv, Lækkerkæresten, kattene og Pacman overlevede denne måneds vilde pms, og alle ånder lettet op.

Hø. Kom lige til at tænke på noget. Da jeg boede i Thailand oplevede jeg det her med, at de har små hellige amuletter som hjælper på alt muligt. Jeg havde fx én der skulle beskytte mig når jeg dykkede, én der skulle beskytte mig fordi jeg boede alene og én der skulle beskytte mig i trafikken. De virkede vist, for jeg klarede skam alle tingene :o) Nå, en dag sad jeg hjemme hos min thai veninde Noot, en gæv lille kvinde med temperament der kunne skræmme enhver. Hun fortalte mig, at hendes mor havde købt en amulet til Noots mand. Den skulle beskytte ham når Noot var ond i sulet...

Sq da smart! Mon man kunne få en beskyttelsesamulet til husstanden, så de var bedre beskyttet når jeg er pms'et?

Ingen kommentarer: