mandag den 20. august 2007

Jeg døøøøøør!!!!

Okay, nu er man så flyttet til fantastisk, lækker, fabelagtig, smuk og drømmeskøn penthouselejlighed. Alt er godt (når man ser bort fra irritationsmomentet "flytterod"!). Og så bliver man på mest smertefulde måde mindet om, at man bor på den gale side af Valby bakke. Den er jo sindssyg!!! Og ja, hun skal cykle over for at komme på arbejde! Regner dog med at det meget snart resulterer i smækre lår og baller.
Flytningen er i øvrigt gået som en leg, vi er ovenud lykkelige for lejligheden og hinanden, nettet virker ikke, så jeg sidder på klinikken (og venter forgæves på min sidste klient... han har besluttet at udeblive), jeg regner med at finde den pose med trusser, inden jeg skal starte på jobbet i morgen. Mener at det giver det mest seriøse indtryk at komme med trusser på første dag. Og ja... så er jeg jo ellers bare rockernervøs for i morgen.. men på en god måde :o)

6 kommentarer:

Zette sagde ...

Ich drücke dir die Daumen for i morgen, MBE!

Lenore sagde ...

Ja, held og lykke med jobbet. Det må jo betyde, at du er blevet færdig med specialet - så også tillykke med det.

(Jeg har vist ikke lige fået fulgt med på det seneste...)

Anonym sagde ...

Ihh jeg håber du, at du lige nu har en fantastisk førstedag på jobbet!!

Og jeg håber også, at du fandt nogle trusser :o)

Anonym sagde ...

Jeg har også altid underbukser på i skole. Held og lykke med det nye :-)
Hvordan gik det nu, fik du dit Barbapapa ur ?

Anonym sagde ...

Kender den bakke alt for godt!!! faren er drevet over for i år, men et godt råd er, at lade være med at forvilde sig derop den dag der er "Post Danmark rundt", det er nemlig pænt pinligt at blive heppet op af glade cykel-fans, mens gisper efter vejret og tramper løs...

Håber første dag er gået godt:-)

Anonym sagde ...

hmmmmm
er det frederiksberg bakke eller valby bakke vi snakker om???