onsdag den 4. marts 2009

Ser spøøøøgelser!

Uuuuuuh!

Her for lidt siden sad jeg i sofaen oppe i stuen. Og ud af øjenkrogen så jeg pludselig en mand stå lige ved trappen. Jeg fik selvfølgelig det vildeste chok! Men da jeg drejede hovedet og kiggede efter, var der selvfølgelig ikke nogen mand.

Jeg går ud fra, at det enten var et udslag af for lidt søvn og en krop der er propfuld af hormoner og derfor byder mig de særeste ting.
Eller også var det bare vores husspøgelse. Slotte og paladser* har jo gerne spøgelser. Han så faktisk også meget distingveret ud, og virkede slet ikke truende eller noget.

Husspøgelser har ligesom lidt mere kapow end tossetendenser pga hormoner (dem er der nok af i forvejen - ingen verdens grund til at føje endnu en til listen), så har besluttet at det er vores husspøgelse.
Et husspøgelse må have et navn, så har døbt ham Victor og byde ham velkommen i husstanden.

Tror han kan blive meget nyttig, ham Victor. Fx har jeg voldsomt meget lyst til at bage brownies - til ære for Victor naturligvis! Men hvis jeg nu skal være lidt fremadtænkende burde jeg vente til i morgen. Der kommer nemlig to veninder på besøg, og mon ikke de vil være med til at skåle for Victor i brownies?






*Husk nu på at vi bor i intet mindre end et palads, her på toppen af Frederiksberg.

Ingen kommentarer: