lørdag den 21. marts 2009

Kender I det?

Kender I det med, at man kan udskyde gode ting, fordi man ved man bliver trist når de er overstået?

Som barn gemte jeg fx altid chokolademaden til sidst, fordi jeg ville nyde forventningens glæde længst muligt.
For et par år siden gjorde jeg det samme med den sidste Harry Potter-bog. Jeg glædede mig så meget til at læse den, men jeg vidste også, at jeg ikke ville lægge den fra mig, før den var færdig. Og så var det slut. Så var der ikke mere.

Sådan har jeg det lige nu med denne her. Jeg glæder mig til at læse den, men den har nu ligget på sofabordet i et døgns tid.

For lidt siden gik jeg så i gang med den.
Først tudede jeg over det hun skriver i forordet til sin mand. For det er så smukt og det er jo fuldstændig sådan jeg har det med Lækkerkæresten!
Nu har jeg så læst 4 sider i bogen og har 5 gange tænkt: "Fuck! Det er fuldstændig sådan jeg har det!"

Ved ikke om jeg tør læse mere...

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

Du kan vel se filmen når den kommer istedet? :D