torsdag den 12. marts 2009

Redebygger

Som det vel er alment kendt (og som man kan se på alle de blogs skrevet af gravide), begynder man på et tidspunkt på det der redebygger-noget. Nogle strikker, andre syr, andre igen maler smukke billeder til podernes værelse.

Det gør jeg ikke.

Jeg er nemlig ikke en skid kreativ i den retning.


Jeg bager. Big time! Bager konstant boller og kager (gider ikke det sunde noget med rugbrød osv). I dag står den på spinatboller, gulerodskage, cookies og hindbærcupcakes.
Undskyldning: Lækkerkæresten skal i sommerhus med drengene og jeg har lovet at lave lidt lækkert de kan få med.
OG (jeg har nemlig flere undskyldninger for al den bagning) min søster kommer lørdag til SATC marathon. Og den slags kræver jo cupcakes - det ved enhver.

Lækkerkæresten synes det er pragtfuldt med denne husmodertrang (og det gør hans kollegaer vist også). Men han er lidt træt af alle de kg mel, sukker og chokolade han skal slæbe op til lejligheden på nærmest daglig basis.

Ingen kommentarer: