torsdag den 12. marts 2009

Ikke endnu!!!

Havde en meget mærkelige oplevelse i morges.

Jeg slog øjnene op kl 6 - helt frisk - og tænkte: "I dag føder jeg!"

Der er stadig 6 uger til termin, så det gør jeg ikke!! Men der gik virkelig lang tid før det faldt mig ind, at det nok var en drøm der havde forårsaget de tanker. Nåede godt nok at tænke mange (forholdsvis fornuftige) tanker!

Og bare lige for en sikkerheds skyld er jeg gået i gang med at pakke den der taske til hospitalet. Og så finder jeg ud af at jeg faktisk stort set ikke har noget babytøj i mindre end størrelse 62. Det får vi jo nok brug for. Også selv om jeg først føder om 6 uger. Så mon ikke man lige skulle tage et smut ud og shoppe lidt i dag? Tror jeg...

1 kommentar:

Julie_a sagde ...

Hvad med at finde noget hos Ej sikke lej - de har lagersalg i weekenden http://bornibyen.dk/places/1178-hal-d-ej-sikke-lej-lagersalg

Hvor bliver det spændende når du har født :-) Håber, du bliver ved med at skrive.