torsdag den 26. marts 2009

Om at udvide sin horisont

Jeg har de sidste par dage prøvet noget nyt. Argh, måske ikke helt nyt, men noget som jeg ellers ikke har gjort det meget i, her på det sidste.

Jeg snakker naturligvis om onlineshopping (da det er noget af det eneste jeg får tiden til at gå med. Det og så at spise...). Der er blevet købt en del ind til ham den lille bullerbasse her på det sidste. Alt lige fra tøj til slyngevugge til pusletaske og jeg skal komme efter dig.

Nu har jeg jo hørt at det skulle være så sundt at udvide sin horisont så i går besluttede jeg mig for at prøve noget nyt. Og så shoppede jeg lidt til mig selv!

Først noget som mange måske vil mene er småting. Petitesser. Ligegyldigheder. Men som for mig er noget nær det dejligste, mest nødvendige ja faktisk fuldstændig uundværlige. Og som jeg var ved at løbe tør for.



Læbepomade fra Burt's bees. Som selvfølgelig ikke kan købes i lille Danmark. Jeg prøvede det første gang under et besøg i Montreal, og har være hooked lige siden. Det er ubetinget den bedste, mest fantastiske læbepomade, og jeg har omvendt mangt et menneske de sidste par år. Jeg plejer at købe en ordentlig røvfuld med hjem, når jeg er i London. Men nu har jeg ikke været i London i alt for mange måneder, og så må man tage andre midler i brug. Længe leve HQhair!!! Jeg fik selvfølgelig bestilt så jeg har en til lommen, en til tasken, en til natbordet, en til bilen og et par stykker i reserve.

Så til nsæte køb:
Jeg købt en ny tlf i januar. En mægtig fancy HTC Diamond Touch. Og kors hvor er det bare den dårligste tlf jeg nogensinde har haft!!! Skærmen er allerede så ridset at den registrerer forkert når man trykker på den. Det er helt af helvede til at gå online med den. Den er irriterende at skrive sms'er fra. Og så holder batteriet fra jeg tager den ud af stikket om morgen og til ca kl 21. Det går jo ikke!!!
Så jeg gik ind på 3 for at se om de kunne tilbyde noget bedre. Har altid været glad for Sony Ericsson, så nu har jeg bestilt denne:



Det er en C905 Black med 8 megapixel osv. Den må gerne snart komme, men er selvfølgelig i restordre, så der går lige nogle uger.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan klart anbefale den der Sony Ericsson - det var den jeg havde lige indtil jeg kastede mig ud i iPhone.
Inden jeg blev iGirl, var jeg helt klart også Sony Ericsson-Girl ;-)

Tillykke med indkøbene - og jeg vil nu bestemt overveje den der læbepomade!

Miss Blue Eyes sagde ...

Aj, det er jeg SÅ glad for at du skriver!!! Jeg glæder mig også til at få den. Jeg er totalt teknikliderlig, så elsker at sidde og lege med en ny gadget :o)

Og køb Burt's Beess næste gang du har mulighed for det!!! Du vil aldrig fortryde det.