fredag den 10. april 2009

Tæt på?

Eller bare overanstrengelse...?


Jeg ved det ikke. Men det er ikke desto mindre de to spørgsmål som rumsterer i mit lille hovede i disse timer.
Jeg har haft et par heftige dage, hvor jeg slet ikke har slappet af som jeg burde. Og hvor jeg har overanstrengt mig big time. I går aftes resulterede det så i voldsomme plukveer. Faktisk så voldsomme at jeg nok lidt troede at nu var det nu. Men det gik i sig selv igen efter nogle timer (som det har gjort to gange før). Jeg fik sovet et par timer i nat, men var godt nok meget vågen. Får nogle jag og smerter som jeg ikke har prøvet før. Måske er det fordi han er ved at skrue sig fast. Måske er der gang i noget andet.

Jeg ved godt at det sker når det sker, men kontrolfreaken i mig vil altså gerne lige have at han bliver derinde næste uge med. Der er nemlig nogle praktiske og sociale ting der lige skal overståes. Men så er jeg også klar :-D

Tror jeg...

2 kommentarer:

Randi sagde ...

Nøj, det er spændende! Gad vide om der er sket noget i dette øjeblik...

Miss Blue Eyes sagde ...

Det eneste der sker i dette øjeblik er, at jeg ligger og prøver at fordøje dagens påskefroskot :o)

Er lige nu mest tilbøjelig til at tro, at det nok bare var overanstrengelse.