tirsdag den 21. april 2009

ELF

Så er pakken fra ELF kommet :)

Har vist lovet at anmelde produkterne. Har jo slet ikke prøvet dem alle sammen endnu, og nogle af dem er til gave, så dem springer jeg over. Men here goes:

Børsterne virker ret gode. Bløde og lækre i hårerne. Specielt den store ("Total Face") er ret lækker.

Lipgloss i tube giver ikke meget farve, men virker ikke super fedtet (det hader jeg i lipgloss).

Lipgloss i "dåse" er rigtig lækker. Føles lidt som læbepomade på læberne. Giver heller ikke meget farve, men fin glans.

Neglelakken er lige lagt på en lillefingernegl, og der dækker den fint. Er nem at lægge på, og gode farver :o)

2 kommentarer:

cirkusprinsesse sagde ...

wuhuu så tror jeg godt jeg tør bestille lidt.

Stine sagde ...

Hvor ser det skønt ud. Jeg kom til at bestille i sidste uge, fik forsendelsesbekræftelsen i mandags og er efterhånden ret utålmodig...