mandag den 20. april 2009

Ny standardhilsen

Normalt når jeg ringer til nogen, plejer jeg at sige noget i retning af: "Hej, det er MBE".

Jeg kan nu konstaterer at jeg fra nu af, og frem til efter fødslen, er nødt til at sige: "Hej det er MBE - jeg er ikke ved at føde!!!".

Har ringet til tre mennesker i dag, som alle tre troede at jeg ringede for at sige at fødslen var gået i gang :-D Og som alle tre blev helt skuffet og lidt irriteret på mig, fordi jeg ringede og gav dem sådan en forskrækkelse. Fornemmer lidt at der er andre end mig som venter i spænding :o)

1 kommentar:

Signe sagde ...

Hehe, det husker jeg udemærket :-) For mit vedkommende var der altid et par sekunders ventende stilhed fra opkalderens side, indtil jeg sagde "nej, der er ikke sket noget endnu".

Værst af alt var det, når jeg ikke tog telefonen, fx når jeg var i biffen.Det satte virkelig tanker i gang hos min familie og venner.

Angående biograf - hvis du er en stor biografgænger, så skynd dig at se en masse film. Det er der nemlig ikke så meget tid til, når den lille kommer :-)