fredag den 24. april 2009

Lidt utålmodig...

Okay, jeg indrømmer det; jeg er ved at blive lidt utålmodig.

Min termin er lige om hjørnet. Som i på mandag. Jeg er næsten blevet rask. Dvs jeg får ikke hosteanflad af at trække vejret og er nede på en pakke kleneex om dagen.

Så nu er jeg klar.

Nu vil jeg gerne se ham.

Kom bare med ham!


Jeg overanalyserer enhver kropslig reaktion, for at finde ud af om der mon er ved at ske noget. Og det er der måske... Og måske ikke...


For at friste skæbnen har jeg lavet en masse planer de næste par dage og i næste uge. Tænker at det så kan blive sådan en historie med "jeg siger dig jeg var nødt til at aflyse meget, fordi jeg pludselig gik i fødsel!". Mon det virker? For en sikkerheds skyld spiser jeg også stærk indisk mad og dyrker en masse sex...

2 kommentarer:

The CityGirl sagde ...

Haha! Sejt!
Selvfølgelig skal det være sådan noget vildt cool med "Og så stod jeg lige og var igang med.... da jeg gik i fødsel!"

iBaby sagde ...

Det er en god idé, det der med at lægge en masse planer. Jeg gjorde det samme - især på min terminsdag - men det hjalp desværre ikke (men det gør det selvfølgelig for dig!). Derefter gik jeg totalt i den anden grøft og lagde ingen planer, og det var dæleme kedeligt, eftersom jeg gik 5 dage over tid. Skulle jeg gøre det om, ville jeg lægge flere planer, spise mere indisk mad og dyrke mere sex (og drikke mindre hindbærblad-te - det virkede alligevel ikke). Så det lyder som om, du gør det helt rigtigt :-)