mandag den 20. april 2009

Dårlig timming

Siden i torsdags har jeg ligget med en grim influenza. Jeg er hamrende forkølet og får hosteanfald der varer timevis. Jeg er fuldstændig smadret i halsen og min stemme er næsten væk. Jeg sover stort set ikke om natten og heller ikke om dagen.

Jeg har det faktisk ganske rædselsfuldt.


Det var ikke sådan her jeg havde forestillet mig at vi skulle bruge vores sidste dage i tosomhed! jeg havde troet at vi skulle i biografen, på restaurant, gå ture og i det hele taget hygge os gevaldigt. Det har irriteret mig grænseløst, at de planer blev ødelagt. Men hvad der har fyldt endnu mere end det, er frygten for at fødslen skulle gå i gang mens jeg har det sådan. Kan slet ikke overskue at skulle føde uden at kunne trække vejret ordentlig, og mens jeg hoster så meget.

Nu ser det dog ud til at det går i den rigtige retning. Jeg har sovet bedre i nat, er ikke helt så forkølet mere og hoster vist også en smule mindre. Så nu krydser vi fingre for at jeg bliver hurtigt rask og at han bliver derinde indtil da.

5 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

God bedring der!

cirkusprinsesse sagde ...

God bedring.. Kan sygdom ikke være tegn på snart fødsel?

Miss Blue Eyes sagde ...

Morfar @ Mange tak der!

CP @ Argh! Det må du da ikke sige!!! Jeg føder IKKE før jeg er blevet rask!

iBaby sagde ...

God bedring. Er sikker på, at du ikke føder, før du er frisk igen (og hvis du gør, kan det være, at et host lige er det, der skal til, for at få baby ud :-))

Miss Blue Eyes sagde ...

iBaby @ Ha, ja det kan være du har ret. Et ordentlig host på et velvalgt tidspunkt og så er han ude :o) Lige nu frygter jeg nu mest at vandet går hver gang jeg hoster.