tirsdag den 14. april 2009

Mere shopping

Inspireret af Lækkerkærestens guitarindkøb her på det sidste, gik det jo pludselig op for mig, at der er temmelig mange penge at spare på at shoppe over engelske sider lige nu. Så er man jo nødt til det...

Vi startede på Ebay hvor jeg kom til at byde på et hav af Mulberry-ting. Faktisk gik jeg måske en lille smule amok... Indtil videre har jeg vundet budrunden på en rigtig fed agenda i oak. Smider billeder når den kommer, men den ser superfin ud. Den koster fra ny ca 2000,- kr og lade os bare sige at jeg får den ca 80% billigere.
Nu afventer jeg at næste budrunde, en pung, slutter.
Jeg kan se at de tre tasker jeg har budt på er ved at komme op i nærheden af mit max-beløb, så dem får jeg nok ikke.

Så har Fierce & Fattig lige postet om ELF og det kunne jo godt gå hen og blive en dyr affære. Og så alligevel ikke. Jeg proppede en fuldstændig obskur mængde neglelak, lipgloss og make-up pensler i kurven og kom af med 223,- kr inkl forsendelse. Det kan man nok lige klare... Stort set alle tingene derinde koster omkring 15 kr. Det er muligt at det er noget værre l..t, men nu ser vi på det. Et par af tingene jeg købte er dem her:

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Ebay har kostet mig 50.000 de seneste år ..... ak ja :D

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
iBaby sagde ...

Mulberry *savle*. Du drømmer ikke om, hvor meget jeg surfede efter billigt (eller... billigeRE) Mulberry, da jeg (for ganske nylig) var højgravid og gået over tiden. Jeg nåede bare aldrig at købe noget, så jeg kan kun bifalde, at du er i fuld gang! For uanset hvor fantastisk det er at få en baby, så er det ikke Mulberry, der er mest tid til at bestille i de første hektiske, magiske, skræmmende og fantastiske uger. Glæder mig til at se billeder af din fangst.

Men hvis det der med udbetaling af SP-pengene til sommer bliver til noget, SÅ skal jeg have noget Mulberry. Hvis Anders Fogh (eller - Lars Løkke nu, jo) vil give mig en taske, så skal han dæleme også have lov :-)

Trine-Talks sagde ...

Fed Lip Gloss !!!!!