mandag den 27. april 2009

Så er det planmæssigt i dag

Jeg har termin i dag. Så hvis ellers junior er lige punktlig som sin mor, kommer han til verden i dag.

Noget siger mig dog, at han er lidt mere laid back omkring det med tidspunkter og aftaler - ikke ulig sin far - og derfor lader vente på sig lidt endnu. Han ligger sikkert og hygger sig noget så gevaldigt og kan faktisk ikke se nogen grund til at skulle ud i kulden og larmen. Hviklet man vel dårligt kan bebrejde ham.

Jeg fejrer i øvrigt dagen med shopping, en frokostaftale og en frisørtid. Men altså ikke en fødsel. Tror jeg...

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Min pode kom netop på terminsdagen og da hendes far og jeg dukkede op på fødegangen, blev vi mødt af "min egen" jordmoder med ordene: "det er dejligt med folk man kan lave en aftale med". Det var hende, der havde sat datoen :-)

Rigtig god fødsels når du kommer dertil. Gid det var mig, de er så vildt at føde!

manna sagde ...

Ih så er jeg ikke den eneste der fødte på min termin. Det er egentlig noget mærkeligt at være stolt over, men jeg synes det var lidt sejt at jeg holdt min aftale.

Og ja for pokker hvor er det vildt at føde. Fantastisk og helt vildt grænseoverskridende.

Bliver stadig her 2 1/2 år senere helt blød i knæene ved tanken.

Jeg holder vejret i spænding.
Kommer der ikke snart nyheder.

Randi sagde ...

Har du født? Har du født? Hva´? Hva´? Har du? Sig det nuuuuuu!

Sebastian sagde ...

Har du prøvet de gamle ammestue-tricks med at skure gulv, cykle en tur og vandre op og ned ad trapper?

Miss Blue Eyes sagde ...

Mette & Manna: Dygtige unger I har jer. Sådan at overholde aftaler. Jeg glæder mig fakrisk også ret meget til selve fødslen. Men heldigvis er jeg begyndt at glæde mig mere til det bagefter :o)

Randi: Nej, jeg føder ikke...

Sebastian: Jeg laver ikke andet end at vade på trapper, spise stærk mad og dyrke sex.

Jeg er endnu ikke utålmodig nok til at prøve amerikansk olie og vi har rengøringsdame så den med at skrubbe gulve er jeg heller ikke faldet i endnu :o)

Sebastian sagde ...

Hmm. du mangler cykelturene ;)
Er den amerikanske olie til ind eller udvortes?
Sikker på, at I har terminsdatoen korrekt? ;)
Mere sex, så?
Giv rengøringskonen fri, så du kan skure gulv - eller planlæg noget, hvor fødsel vil være enormt upraktisk, så kan det være, at det hjælper?