onsdag den 18. februar 2009

Parmassage

Når jeg nu har brugt spalteplads på at trashe en virksomhed, vil jeg da også lige bruge et indlæg på at hylde en virksomhed.

I lørdags var Lækkerkæresten og jeg ude og få parmassage. Eller nærmere betegnet gravid parmassage. Sådan en omgang havde den skønne mand nemlig forkælet mig med. Det foregik hos Enzanza i Sct Pederstræde. Vi lå på hver vores briks, min med fabelagtige huller til mave og bryster, med hovedet mod hinanden. Og så blev vi ellers æltet igennem efter alle kunstens regler. Begge massører var dygtige, søde og behagelige og der blev taget fat alle de rigtige steder. Min massør gav undervejs gode råd til hvordan jeg selv eller Lækkerkæresten kunne massere mig, så jeg vile blive mindre øm i resten af graviditeten.
Vi lå der en time og blev rigtig forkælet. Og prisen var absolut til at overskue, så det er ikke sidste gang vi har gjort det.

Har også lige spottet at de laver kursus i babymassage. Det lyder rigtig godt, så det tror jeg vi skal prøve, når ham den lille tumling er blevet ekstern.

Ingen kommentarer: