mandag den 23. februar 2009

Hold da fast...

Jeg har en bror med to små døtre. Og en fuldstændig shoppinggal kone! De har flere gange sagt, at vi godt må få alt deres aflagte børnetøj, og der var en del.

I går var vi så derhjemme og kom da lige i tanke om at vi kunne tage de der ting med hjem. Så gik brormand og Lækkerkæresten ellers i gang med at hive ned fra loftet. Jeg sad nede i stuen og syntes at der gik meget lang tid. Til sidst kom Lækkerkæresten ned, helt hvi i hovedet, og sagde at jeg altså lige var nødt til at komme op og se om vi skulle ha det hele. Han mente nemlig ikke at der var plads i bilen.

Der var 10 sække med tøj. 10 sække!!! Er I klar over hvor meget babytøj som kan være i 10 sække!?!

Jeg insisterede selvfølgelig på at tage det hele med, og så kigge det igennem herhjemme. Her til morgen har jeg været igennem tre sække. En sæk er blevet fyldt igen, med alt det der var prinsesseagtigt og lyserødt. Og nu ligger der så et par kvadratmeter tøj på spisebordet. Umiddelbart ser det ud til. at jeg har rigeligt til det første år. Der er bare lige syv sække endnu. Der sidder stadig mærkater og prismærker på mange af tingene, og en del af det er i en rigtig lækker kvalitet!
Kan godt forstå at min bror så lidt træt ud, når snakken faldt på indkøb af børnetøj.

Første vask er sat over og så venter jeg ellers bare på at Lækkerkæresten slæber de sidste poser op fra bilen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med gratis babytøj!
Jeg har lånt 4-5 sorte sække i str. 0-1 år og har allerede leveret en god del af det tilbage, da jeg umuligt kan se hvordan vi skal få brug for det altsammen - og da slet ikke alt det i de helt små størrelser! Man vil jo også gerne have lov at købe lidt selv plus at de gaver man får som regel er tøj.

God fornøjelse med resten af sorteringen - vær hård! Jeg startede blidt, men endte med at sortere med MEGET hård hånd for at det overhovedet kunne være i kommoden!
Jeg er stensikker på at vi ikke kommer til at mangle - vaskemaskinen er jo opfundet :-)

Julie_a sagde ...

Uhh, det er jo ligesom at finde en hemmelig guldmine! Må du beholde det? For så kan du jo altid sælge noget på trendsales, hvis du ikke får det brugt.