torsdag den 19. februar 2009

Man ved man er gravid når...

  • Man efter morgenmad børster krummer af i to lag. Først fra brysterne og så fra maven (start oppefra - ligesom når man fejer en trappe).
  • Man synes man har haft en herregod nat når man KUN har været oppe og tisse 5 gange (i nat har ikke været herregod - vi talte 9 gange... og tre gange krampe i benene)
  • Man tuder over ingenting. INGENTING!!! I går var det: et billede af en baby (det går helt galt hvis ikke jeg snart lærer at se på babyer uden at vræle), det faktum at jeg ikke havde mere cocio i køleskabet (verdens bedste remedy for halsbrand), at min ene kat virkede lidt nedtrykt, at jeg ikke havde nået at svare på en mail fra min veninde hvilket helt sikkert betød at hun nu hadede mig og aldrig ville se mig igen. Og det var bare inden frokost...
  • Man blindbarberer. Farligt!
  • Man kan få tårer i øjnene af lykke over at se på Lækkerkærestens ansigtsudtryk når han mærker Larven sparke.

2 kommentarer:

Julie_a sagde ...

Fnis - hvordan kan du se på din kat, at den er nedtrykt?
Men jo, jeg husker det. Jeg tudede over en buket fra min kæreste, der var visnet. Og HVER eneste gang der kørte en ambulance forbi!

Miss Blue Eyes sagde ...

Faktisk meget nemt at se på min lille Johnnykat om han er deprimeret. For det første er jeg jo psykolog og derfor trænet til at se den slags... Og for det andet er han bare en meget ekspressiv kat...
Nemlig ja.

Tuder faktisk også lidt over de visne tulipaner... Sørgeligt som ting bare dør...