fredag den 15. december 2006

Take That er i landet...


Ja-ja, man er måske lidt langsom, men jeg har lige fundet ud af at Take That har været i landet i dag. I Odense! Af alle steder... Nå, havde jeg opdaget det noget før, var jeg nu ikke drønet til Odense for at skrige... men jeg havde fundet et lækkert billede af ham der godten, som jeg har kysset lidt med på et tidspunkt. Og jeg havde også brugt et par minutter på at være tøsefornærmet over at han ikke lige ringer, når han nu er i landet.

I stedet vil jeg varme noget gløgg, så ham den lækre kæreste kan få varmen når han kommer om lidt :o)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du kysset med en af dem?

Altså.. Øv.

Da jeg så de var landet blev jeg også sådan - Ej, hvorfor vidste jeg ikke det. Og så alligevel - så gad jeg nok ikke stå der i Odense.

Anonym sagde ...

Nu vil jeg snart vide det :)

Miss Blue Eyes sagde ...

Hvad vil du vide? ;o)