søndag den 24. december 2006

God jul til alle

blev det d. 24-12. Personligt holdt jeg min juleaften i går, sammen med familien. Sådan er det når det er så stor en sammenbragt familie. Hvert andet år, holder halvdelen af familien jul sammen med deres svigerfamilier/mor/far/whatever, så i stede samles vi d. 23-12 og holder jul der.

Kæresten var jo med dernede og møde familien for første gang. Lidt af en mundfuld for ham, for vi var 23. Men han klarede det rigtig godt, og faldt godt i hak med dem alle, lige fra starten. Der var flere ovre og sige til mig hvor dejlig en kæreste jeg havde fundet mig, og jeg måtte jo give dem ret. Min familie betyder enormt meget for mig, og det er derfor vigtigt at de kan lide ham og omvendt. Men det ser ud til at det kommer til at gå som smurt.
Var dog lidt skuffet i går. Kender I det med at man har nogle ting der bare skal være der til jul? Sådan har jeg det med and. Det er fint nok at andre spiser flæskesteg osv, men det er altså ikke rigtig jul, hvis ikke jeg får min and... Og jeg fik ikke min and! Fordi vi var så mange i går, havde min mor lavet flæskesteg og gås i stedet for. Hun mente at det da ca måtte være det samme (og så havde hun vist et argument om at hun altså ikke havde plads til 8 ænder i ovnen...). For det første; gås er ikke det samme som and! Og for det andet; hun kunne da godt lige ha' lavet en enkelt lille rapper til sin datter, når det nu er juleglæden det gælder.... Kæresten så hvor ked jeg blev, så han har lovet at lave en julemiddag med and til mig, når han kommer hjem fra sommerhus.

Da vi endelig kom hjem til ham, gav vi hinanden gaver. Han blev rigtig glad for sine gaver, og jeg fik den sødeste, mest betænksomme og allerdejligste gave man kan forestille sig. Og et kort til, der slog benene væk under mig, med sine dejlige ord.

Her til morgen var han tidligt oppe, og skulle køre op til sine forældres sommerhus. Jeg blev liggende et par timer mere, og slog øjnene op til synet af mine gaver og en dejlig sms fra ham. Det er helt tosset så vild jeg er med ham!

I aften skal jeg til min moster og fejre jul igen. Mine forældre og søster kommer også, og det bliver sikkert superhyggeligt.

Til sidst vil jeg ønske alle jer en rigtig glædelig jul. Jeg håber I fejre den med dem I holder mest af, og at I får en fantastisk aften.

Ingen kommentarer: