mandag den 18. december 2006

Puha...

Sikke en lang dag... Jeg har været på arbejde i lidt over 10 timer, vi har været underbemandet, der har været vildt tralvt, og jeg har haft pause i sammenlagt 23 minutter. Så jeg er træt, træt, træt.

Jeg har installeret mig i sofaen med et tæppe, en kop the, mac'en, fjernbetjeningen, en skål slik og et par kælne misser. Savner kæresten, men han er ude og øve med bandet i aften. Overvejer om det ikke snart er ved at være tid til, at han får en nøgle til lejligheden. Så havde han bare kunne komme herover når han er færdig... Den tanke må vi lige tænke et par gange...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du da ikke snart slappet nok af søde..
Tik Tak.. tiden går, og ingen opdatering fra min total ynglingsblogger..
Fy Fy
Knus Brainie

Miss Blue Eyes sagde ...

Slappe af?!? Slappe af!!!! Jeg slapper overhovedet ikke af! Jeg knokler røven ud af bukserne, for at finansiere alle de mange dyre julegaver jeg har kødt ;o)
Det betyder også at jeg ikke kan bidrage med noget som helst interessant nu for tiden... bortset fra et par underholdende arbejdsanekdoter... men dem må I få en anden dag...

Anonym sagde ...

Rolig nu.. Hehe
Jeg savner bare at høre fra dig..
Tsk Tsk forelskede mennesker.. suk.
Jeg vil også bare liige ønske dig en rigtig glædelig jul...
Måske vi kan slikke hovederne sammen senere, jeg tager til storbyen på lørdag og bliver til den 28 dec.
Fik jeg fortalt, at jeg har en fræk aftale med Mr. Cute i morgen.. Smiler hemmelighedsfuldt ;0)
Vi ses lige pludselig..

Qvinde sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Lurer bare :0)