fredag den 15. december 2006

Et tilbud man bliver stolt over at få

Da jeg tidligere i dag var ude og juleshoppe, fik jeg en sms fra Smukke-N. Smukke-N er en bekendt som jeg render ind i en gang imellem. Ofte på et eller andet bøsse-sted, for dels træder jeg ofte mine dansestiletter dér, og dels er Smukke-N bøsse og træder derfor også sine danse-stilletter de steder ;o)

Nå, Smukke-N spurgte om jeg havde tid til en sludder, hvilket jeg bekræftede at jeg havde. 10 min efter stod han ved siden af mig og hev mig med ind til en kop varm kakao og en sludder, på den nærmeste café. Ganske hyggeligt, han er en sød fyr. Han er også en fyr der meget gerne vil have børn. Og netop dette snakkede vi lidt om. Det er jo lidt mere vanskeligt for en bøsse at få et barn, end det er for heteromænd, men Smukke-N havde et tilbud til mig:

Han spurgte om ikke vi skulle lave et barn sammen. Han havde tænkt meget over det, og havde besluttet at han ville spørge mig. Jeg var den kvinde i hans omgangskreds han helst så som mor til sit barn. Han ville flytte ind i lejligheden under min, som er til salg, så vi kunne være sammen om det. Han vil det meget, meget gerne, og havde tænkt på alt... Bortset fra at jeg dels har en kæreste, og dels ikke har lyst til at få børn lige nu.
Men at få et tilbud som det; "Vil du være mor til mit barn?" er da en af de aller-aller-største komplimenter man kan få. Jeg var i hvert fald lige ved at tude...
Jeg ved at det var den rigtige beslutning at sige pænt nej tak.... alligevel gik jeg og tænkte på vej hjem, hvor god en løsning det egentlig ville være, havde jeg været en skruk singlekvinde... Og bedre gener kan man dårligt ønske sig. Jeg lovede ham at skulle jeg en dag sidde som skruk singlekvinde, ville jeg benytte mig af tilbudet.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nina, Nina, Nina..
Jeg kan nu officielt, eller næsten da, kalder mig sindssyg..
Hjælp ønskes..
Kaffe gives gerne som betaling!!! ;0)
Man skal passe lidt på det kysseri der.. det sætter sgu nogle tanker i gang..
Savner virkelig min Mr. Cute, og ellers hænger alt andet mig langt ud af halsen..
Kan man medicineres for det?
Eller skal jeg igennem en 127 ½ årig behandlingsperiode???
Knus og alt godt fra havet
Brainie :0)