søndag den 4. november 2007

Tøsedag :o)

Fredag aften blev brugt i Bilka i Fields. Girly-girl og jeg skulle nemlig købe ind til lørdags eksapader. Kl 8. lørdag morgen var en flok af veninderne dukket op og gik vi i gang med årets Sex And The City marathon. Vi startede med 1. afsnit og bellinis. Som dagen skred frem blev det til rigtig mange afsnit, en fantastisk brunch, temmelig mange cocktails i alverdens farver, en masse guf, diskussioner om mænd, sko og dildoer og en hel masse hygge.
Det var helt vildt hyggeligt :o)

Lækkerkæresten var fornuftigt nok fortrukket til mere mandige græsgange og vover først at komme hjem om nogle timer, når jeg har lovet at alt lyserødt flitterstds og alle tøser er forsvundet :o)

Senere smutter vi ned til mine forældre. Min søster er hjemme fra Grønland lige nu, og jeg har stort set ikke fået set hende. Så jeg glæder mig til at komme derned til en sludder og en dikkedik af min niece Aviaja :o) Har kun set hende kort ude i lufthavnen... og der gylpede hun på mig. Hun får lige en chance mere til at gøre et godt indtryk ;o) Nej, hun er en skide køn og sød lille unge.

Ingen kommentarer: