onsdag den 31. oktober 2007

Walk-in closet :o)

Hold fast, hvor er jeg balret (men ikke fuld mere... forbedring!)! Efter arbejde tog vi ud i Ikea for at købe skab til mit walk-in closet. Det har haft laveste prioritet (mener Lækkerkæresten!!!), så vi er først nået til det nu. Men vi fandt det rette skab, kommode, knager, spejl, hylder osv. Vi slæbte det hele hjem, og forestillede os ikke at vi ville nå særlig meget. Men vi fik ryddet hele rummet (fyldt med flyttekasser), samlet skabet og sat lampe op.
Nu er vi fuldstændig smadret, men kan til gengæld begynde at se hvordan det bliver. Og ved I hvad? Jeg får Danmarks fedeste walk-in closet :o) Smider måske et billede på et tidspunkt.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig til at blive misundelig over dit walk-in-closet når du poster billeder ;)

Anonym sagde ...

Fedt du er tilbage, god weekend