tirsdag den 20. november 2007

Så skal der krydses!!!

I går var jeg til jobsamtale. Jeg vil SÅ gerne ha' det job!!! For det første var det så alsidigt og virkede meget udfordrende og spændende. Og for det andet virkede de meget søde og lige som nogen jeg ville komme godt ud af det med.

Så nu skal der krydses alt hvad krydses kan!

Jeg får besked sidst på ugen. Skal nok skrive når jeg ved noget. Skal bare lige et smut til London først :o) Tager afsted torsdag og er hjemme igen mandag. Bliver daaaarjligt! Starbucks, venindehygge og retail therapy. Det kan man da lige klare :o)

4 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jeg krydser alt, hvad jeg kan!

Og rigtig god tur :-)

Christina sagde ...

næææ! skal også til london på torsdag... skal vi lave en blind date ;)

og jeg krydser det bedste jeg har lært!!

Anonym sagde ...

Anne: Tak for det :o)

Miss M: Næ dog, hvor hyggeligt :o) Ja, det er da lige før vi skal stikke hovederne sammen til en kop kaffe og en Mulberry taske ;o)

Frk. Maj sagde ...

Rigtig rigtig god tur ;) .. og jeg krydser alt hvad jeg kan!