fredag den 30. november 2007

Fanget i lygternes skær

Kender I det der med, at man skal til at gå ud af en dør, og når man så åbner den står der en, lige udenfor, der er på vej ind?

Man bliver MEGA forskrækket!!!

Men man kan også lærer meget af sådan et stunt. Jeg lærte fx i går, at jeg i en situation, hvor alle mine forsvarsberedskaber burde sparke ind og mine karatenævner burde handle af sig selv, og uddele et par gedigne håndkantsslag i hoved/hals-regionen, opfører mig som en hjort der er blevet fanget i bilens forlygters skær. Jeg stivner et par sekunder, og når den anden så bevæger sig og forsøger at sige noget, skriger jeg.


Sådan Miss Blue Eyes!! Bare vis dem alle sammen, din dødsens farlige karateekspert!

1 kommentar:

spunky sagde ...

Ha ha ha ha ha ha
sorry det var ikke meningen at der skulle grines...
det er jo dybt tragisk, det du der skitserer op...

men faktisk kan et godt hyl i sig selv være mere modskræmmende end en gang frihånds Bruce Lee....

næste gang må du lige afbryde dig selv i skriget, myndigt rømme dig og undskylde og så med dyb stemme fortsætte dit skrig, sådan mere ovre i brøle genren!!!

så er jeg sikker på at staklen snubler baglæns, vender det hvide ud af øjnene, tisser i bukserne og tager benene på nakken!